A 2020/21-es tanévben 13 magyar diák tanul 9 különböző iskolában. Van, aki számára a tanév többé-kevésbé zökkenőmentesen indult, és az iskola elszigeteltsége miatt a járvány csak az első hetekben volt nagy hatással az iskolai életre, míg máshol a járványügyi helyzet az élet minden területére kiterjedő változásokkal járt. A diákok egy része hazajött a téli szünet idejére, míg mások kint maradtak. Az elsőévesek véglegesítették a tantárgyaikat, a másodévesek pedig nagyban dolgoznak az EE-jükön… (vagy nem annyira nagyban.)
Nehéz nagy általánosságban beszélni a magyar diákok tapasztalatairól, így most két konkrét diák reflektálásait olvashatjátok: az egyiküknek már egy félév van a háta mögött, míg a másikuknak még egy féléve van hátra.
Elefánti Soma (RBC ’22) most kezdi a második félévét. Így reflektál arról, hogy miben különbözik a UWC-s oktatás az itthonitól, hogy milyen a légkör, és hogy hogyan telt a téli szünet:
Gerő Botond (Adriatic ’21) az utolsó félévének lendül neki. Itt olvashatjátok az ő beszámolóját arról, hogy hogyan telt eddig a második éve, mit vár ettől a félévtől, és hogy mi számára a legfontosabb a UWC-ben: